Friday, January 2, 2009

Doa Kami Untuk Mu PALESTIN


Wahai rakan2 warga pembaca dan bloggers sekalian. Ayuhlah kita sama2 berdoa ke hadrat ilahi untuk kesejahteraan serta keselamatan saudara2 kita di Palestin. Berdoalah ketika membaca blog ini, mahupun panjangkan ke blog anda dan yang lebih afdal selitkan sekali doa anda untuk Palestin di dalam solat dan ibadah anda. Ye ar kan..takkan kita nak harap Bush yang doakan?? Barrack Obama?? bertuah laa..

Ketahuilah bahawasanya setakat batu dengan lastik dan senjata ringan milik Palestin takkan mampu melawan senjata berat (yang memang pendapatan utama negara diorang adalah pengeluaran senjata) milik Zionis Laknatullah..Dan ketahuilah bahawasanya doa adalah senjata orang Muslim.. Jadi apalah salahnya kita bergabung berdoa dan secara metaforanya kita gabungkan senjata kita dengan pejuang2 Palestin dalam menentang Zionis Laknatullah..

Demi maruah Islam, demi bumi Salahuddin Al-Ayubi, demi kiblat pertama kita, demi tapak suci ketiga terpenting bagi kita, sama2lah kita mengangkat tangan memohon bantuan dari Allah S.W.T agar melindungi semuanya sekaligus menghapuskan kekejaman Zionis Laknatullah yang tak pernah tau diuntung, angkuh serta bajet best..haha..dan dipakejkan lagi dengan fatwa ulama yahudi yang menghalalkan darah umat Islam dan Kristian Palestin..mak aih..takbur juga bongkak mereka ini..

So apa lagi? Takkan korang tahan kot dengan orang kerek camnih..doalah supaya segala wabak2 membunuh seperti HIV,AIDS,Denggi,Chikungunya,sopak,dan segala macam penyakit lagi kena kat kaum zionis itu...sesungguhnya mereka tidak layak untuk berada diatas bumi Allah ini..


Link best pasal Palestin
http://www.ilovepalestine.com/
http://www.thepencil.org/
http://www.freegaza.org/
http://palestinkini.info/

4 comments:

fikrifayi said...

ya! zionis kejam.. kesian baby...

Hilmi Zulfadli Shahrom said...

Sifat manusia tipikal.. Semua hampir sama.. Sentiasa memikirkan diri sendiri tanpa memikirkan tanggungjawabnya terhadap kewujudanya di muka bumi..

Menindas adalah tanggungjawab manusia yang mempunyai kuasa..

Huh (sentiasa mengeluh)..

Bagaimana hendak membantu masyarakat di sana..

Kita hanya insan biasa yang tidak punyai kuasa..

kokmi said...

Imam Syafi'i rahimahullah berkata: "Apabila turun musibah kepada kaum muslimin disyariatkan membaca qunut nazilah pada seluruh solat wajib."

azarsyafiq said...

Emi..camne nak bantu??buat solat hajat dan doa untuk mereka..itu yang kita mampu..itulah kuasa kita..