Tuesday, March 10, 2009

Arghh Dan Beethoven...

Salam..huh..setelah beberapa hari aku try nak update blog nih..tapi takbleh gak pasal ade masalah per ntah dgn blogger.com nih..taktau laa ni masalah sejagat or masalah kat aku sorang jer..tapi takboleh nak update..nak taruk gambar pon tak boleh..nak reply komen pon masalah..haish..maybe sebab banyak sangat blog sekarang ni kot..tak terurus da..arrghh..susah tol..salahkan blogger.com kalo blog aku tak update..huhu..

nyway entry kali ni aku jamin takder langsung gambar aku..pasal takleh nak upload gambar...huhu..tapi aku nak kenalkan korang sume kat sorang kawan kami kat Marjon nih..kire kat Marjon ni die legend ar..sejak turun temurun dari Cohort 1 lagi rasanya..kalo kitorg degree kat sini, beliau ni da kire PHD dah nih..pasal dah lame kat sini...and now...From the University College Plymouth St.Mark & St.John Student Village, Derriford Road, Plymouth, I proudly introduce you to a big, fierce, freaky, scary yet cute and fat.....

BEETHOVEN THE LEGENDARY CAT OF MARJON

we just call this tiger's looks cat "BEETHO"...

 - Fotopages.com - Fotopages.com - Fotopages.com - Fotopages.com - Fotopages.com - Fotopages.com
so disebabkan aku takleh upload gambar secara normal..maka korang kene laa g kat fotopages aku atau klik jer kat gambar2 diatas ntuk kawad cam wajah2 perampok dan peraih simpati kat kami di Marjon ini..in a way aku promote skali fotopages aku lagi buat kesekalian kalinye..huish..

then korang nak komen pape bleh ar komen kat sini atau kat fotopages tu yer..jgn g komen kat umah tok penghulu plak..pasal kat UK ni mane ade tok penghulu..jadi komen anda tidak akan dilayan..huhu..komen kat sini sure layan baek punyer..

erkkk and kalo anda seorg yg pro dan hebat dlm fotografi..segala kritikan, cacian, makian, penghinaan, umpatan mahupun kutukan adalah sangat dialu2kan demi mengimprovekan diri ini..yeahh...dodon ko komen2 ar skali eh..ko kan terer..huhu

ok...cheers..

4 comments:

fikrifayi said...

sebuah penyeksaan hebat telah berlaku.. collar die mcm mencekik bliau je.. haha

azarsyafiq said...

hehe..die nmpak selesa jer..taktau ar kolar tu sape pakaikan..tp mmg da ade sejak dlu lg..huhu

Hazira Azly said...

kucing ni duduk ngan korg ke?
best gile bela kucing!

azarsyafiq said...

takde ar..kucing ni kucing awam..sume bleh jaga..die mmg merayau2 kat sini..mmg bdk2 Msia yg plg rajin layan die..stp umah Msia ada whiskas nih..huhu