Tuesday, May 26, 2009

Marjon Malaysian Festival 2009

Salam readers.. nak promote sket another activity the Malaysians in Marjon have organised.. it is Marjon Malaysian Fest 09.. This is an anual event in Marjon..tujuannye, untuk memperkenalkan Malaysia kpd omputih kat sini..ni kire bende wajib ar student Msia kt luar negara buat... and for this year, korang bleh klik link ni ntuk maklumat lanjut....


so kat link diatas tu ade macam2 info.. termasuk la our MFest punye promotion video.. klik laa kat link tu yer..walopun da lewat pos ni ntuk promote2 pasal kesibukan yg terlampau.. tp aku saje je nak tunjuk kt korang gak..hahaha..lgpon kalo aku promote awal pon orang yang jauh2 tu bukan leh datang gak kan..haha...dan untuk gamba2 sepanjang jalan menuju hari Mfest yg sebenar ade belambak2 kat facebook kawan2 aku.. ak je malas citer kat sini..busy seyh..

and another thing yg best pasal bende alah ni ialah kitorg ade theatre performance pada belah malam tu..teater itu bertajuk The Princess of Mount Ledang a.k.a. PGL..huhu..tapi versi ni takde Hang Tuah.. fokus on PGL and Sultan tu lebih.. and i'm one of the actor in the theater (grin..hehe..) dan aku membawa watak.....hehehe......
Sultan Mahmud Shah..cheers..huhu

Sultan Mahmud Shah dan hulubalang Melaka

spoof scene Sultan nak amik darah anak dia sendiri (ala semangkok je pon)

so rugilah korang yg tak dpt tgk aku blakon...susah beb nk tgk aku blakon..bukan cam rosyam nor or farid kamil or fahrin yg berlambak kuar kat tv tuh..ni Azar yg blakon nih..limited edition.. wahahaha...
so just pray for the best on that actual day.. and ntuk theater nih.. semoga sumenye baik2 blaka..huhu...

p/s 1: nantikan post psl hari sebenar MsianFest09 nnt eh..
p/s 2: thanks to faris ntuk gambar time practice full dress diatas.. 

No comments: