Wednesday, August 26, 2009

Ini Bukan Pengumuman Raya

Salam everybody

aku tak kisah korang nak kate aper

manja atau homesick tidak aku hiraukan

tapi aku tetap nak isytiharkan

AKU NAK BALIK MALAYSIA DAH!!!

dijangka sampai KLIA pada 28hb 8 2009

pukul 2.15ptg

doakan aku selamat pergi dan pulang balik kesini

aku bagitau ni pasal nak kasi jeles

sama kawan2 aku yang diperantauan

di UK, Australia, New Zealand,

mahupun dimana saja

korang takde cuti kan

cuti aku panjang

aku balik kerana Malaysia memerlukan aku

memenuhi kewajiban kepada keluarga

dan segala urusan-urusan rasmi di Malaysia

nanti aku gebang pasal urusan-urusan rasmi tu pulak

jadi kawan-kawan ku sekalian

SELAMAT BERPUASA DAN BERAYA DIPERANTAUAN

=D

p/s: I'm off to London...yeeeaahhaaaa

6 comments:

Ana Syukriah said...

kau nak kawen dah ke azar?!!! huhu,,

The Z A M said...

poyo lar ko... lol... anyway, selamat bergembira disamping keluarga... I mean family really a family. Dont get somebody else. lol... cheers man.

Ilidina.. said...

azar!!!ko tk manje...aku rase t aku dh g sane pn aku homesick gle...huhu

i r r i n a said...

benci ah ko,
blk mesia nnt mesti nk blagak buka posa lauk ikan patin gulai tempoyak dgn ak~
cis!!!!

azarsyafiq said...

ana: yer ak nk kawen ni..sape nak jadik calon cepat amik nombor kt kaunter pertanyaan..

zam: hehe..pehal lak aku takleh ade family len lak??sukati ar..huhu..nyway slamat bergembira di brisbane bro..

illi: hehe..bagus..cmni laa junior yg bagus..haha..nnt ko dtg laa raye kt marjon yer..

irr: ngehehehe..irr..ko igt ak jahat cam ko nk kasik org jeles cenggitu..manede..ak baik ar..nk2 lagi bulan ramadhan nih..huhu

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網