Friday, January 1, 2010

01012010

Salam and hollaa people...
Selamat Tahun Baru 2010 buat semua...
bagi aku takde ape sgt tahun baru nih...
cume tahun baru adalah Birthday Ibu aku..
So kepada Puan Azizah Binti Abdul Rahman...
anakmu yang jauh diperantauan ini...
ingin mengucapkan...
Selamat Hari Lahir ke-44...
Semoga Panjang Umur,Murah Rezki dan Diberkati Allah selalu...
terima kasih untuk segalanya...


airmata gembira iringi kelahiranku
dengan penuh syukur kau panjat doa harapanmu
impian melihat bayi ini jadi dewasa
lebih lebih lagi mahu jadi insan berguna
tapi aku tak pernah mengerti niat sucinya
setiap larangan bagiku kongkongan semata
lupe terus pengorbanan yang tak pernah dikira
sanggup bersengkang mata kerana nyamuk sahaja
bila umur dah angka dua start bajet remaja
ibu mula taruk tepi otak just fikir member
dukaku dukamu dukamu tak siape tahu
sampai la aku sedar syurga ditelapak kakimu
ibu, ibu, engkaulah ratu hatiku
warkah buatmu ini diharap jadi temanmu
tempatku berdiri kini hadiah dari anakmu
segala dilakukan semuanya demi ibu

p/s1: rhyme diatas ditulis ntuk satu projek lagu nih..tp since tak siap lg n lama diperam..aku taruk je laa kt sni..huhu..
p/s2: gua terasa cool giler ucap bday kt blog..teknologi memudahkan insan..huhu..
p/s3: walaupun gua gengster, tp gua sayang giler kat ibu gua..

sedikit fakta menarik:
seorang penjenayah perang plg femes dlm sejarah peradaban dunia taruk gmbar mak dia dlm wallet die..dan die akan tgk gambar tu setiap kali sebelum die tidur..penjenayah perang itu adalah Adolf Hitler..(cool laaa ko Hitler..huhu..)

4 comments:

The Z A M said...

gua respek lu la beb! haha...

azarsyafiq said...

mekasih bro..
gua pon respek sama lu..huhu

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

salam ziarah,
nice phrase.i like it.tq

azarsyafiq said...

thankqiuq...