Tuesday, April 20, 2010

Happy Birthday Faiz =D

HAPPY BDAY TO...
budak dibawah ini

Muhammad Faiz Bin Azhari (kalo salah eja sori eh)

Yang Ke - 1 (Satu tahun) 19April2010
Sini Along nak ucapkan....

1) Selamat hari lahir yg Pertama (time die lahir aku kat UK)
2) Jadi anak yg baik untuk Umi dan Abah
3) Jadi adik sedare yg baik juga (lu jangan nak melawan cakap gua..haha)
4) Blaja rajin2 pandai2 nanti boleh g oversea (Umi die ckp cmni kat ak dlu..tgk ak katne skrg..so ak kene ckp balik laa biar die g lagi jauh lak..haha)
5) Nanti biler besar nanti jadi hensem macam Along gak eh..(point ni aku highlight nak bgtau aku serius tekankan..huhu)
6) Lu tunggu gua balik nanti gua kasi setel buli habis sama lu..wahahaa (ini warning yg serius dari gua)

budak ini sedang membaca kad yg gua kasi direct dari Kampung Marjon Plymouth
(bajet reti bace je ape yg gua tulis tu..huhu)

p/s: memang style wish bday kat budak satu tahun ikut blog..ntah die reti blog tu ape ke tak..aahh pedulikan..budak zaman skarg kecik2 pon ade Fesbuk..trend skrg mmg lahir2 tros dpt akaun fesbuk satu..tak main surat beranak da..huhu..

2 comments:

Abdul said...

jgn kasi Faiz g oversea jauh sgt, nnti sampai kutub utara susah mau balik..hihi

azarsyafiq said...

biar dia lagi jauh..nanti cu rindu sangat2..hahaha