Wednesday, August 18, 2010

5forty2 - Kayu Ria video clip


5forty2 - KAYU RIA


Kayu ria kujadi sukaria kuhari-hari kumain lagi
Mari-mari jari-jari main dari malam sampai kepagi hari

dia mula langkah kanan tak baca Bismillah
tak kira level berapa semua dia redah
mula dari noobie skang mula disegani
kawan-kawan yang terer dia titik jadi tak reti
main apa? semua permainan dia master
batang ria dah kat tangan memang dia giler
combo 1,2,3 nampak sedap cam KFC
tak sempat diorang tukar pengganti dah mati
itu baru Street Fighter,plus Tekken 3
lom Counter Strike Left For Death n Fifa lagi
kalau dye gelecek,Ronaldo pown serah diri
sepakan percuma sampai but kena dahi

Kayu ria kujadi sukaria kuhari-hari kumain lagi
Mari-mari jari-jari main dari malam sampai kepagi hari

bila dia pegang snapang terus snipe tang kepala
cheat penuh satu buku memang invisible la dia
1 shot,2 shot dia masih lagi berdiri
"come shot me" tak main sembunyi sembunyi
tapi time blaja dialah last in rating
now i already story,u all thinking..hahaha
kong kpale hotak kau, kan dah kena
Ahmad Nifsu pun bebulu, hidup ko sah takde makne
Apa guna kalau hebat, takat kat alam maya
Eksen lebih ko dok tayang kt dalam layar
Bayar bet pun sanggup, tentu-tentu boleh kaya
Bila orang pukul betul, kau lembik tak bermaya

Kayu ria kujadi sukaria kuhari-hari kumain lagi
Mari-mari jari-jari main dari malam sampai kepagi hari

Tengok ngan awek cantik, confirm ko kene gelak
Sebab dengan dak kecik, kau bajet hebat nampak
Bapak ahh... 24 jam 7 hari ngadap
Seminit tak sentuh, cam mat pit ko punye sangap
Tangan ketar-ketar, nafas cungap-cungap
Camne ko nak jadi, anak baik yang diharap?
Tinggal harapan, camne la nak bela bangsa
Yang aku tengok sekarang ni ko yg jadi mangsa
Senang senang kpale hotak ko diperguna
umpan dengan game, terus ko diperkuda
Hitam gelap masa depan aku boleh jamin
Pasal korang dok asyik, main, main, main...

Kayu ria kujadi sukaria kuhari-hari kumain lagi
Mari-mari jari-jari main dari malam sampai kepagi hari

to download this song feel free to go to www.542music.com <<-- the song is free yo!!!


p/s: sempena Ramadhan ni, proxy internet kat Marjon da insaf kot aku rasa.. aku da bleh masuk website 542 da tanpa diblock..huhu.. nyway the video clip is straight from Marjon, Plymouth yo!!!

4 comments:

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

i suke lah yu dgn lagu nih!
nnt i promote lg! ahahahaha
*pitam*

azarsyafiq said...

trimas..trimas..
promote jgn x promote taw...

SangKunang said...

terbaekkkk laaa azar..

azarsyafiq said...

thanks pert.. :D