Tuesday, August 31, 2010

Merdeka Malaysia


Selamat Hari KeMERDEKAan Malaysia
ke-53
(tua da Malaysia eh)


Saya sebagai seorang rakyat Malaysia menyatakaan dengan sepenuh hati bahawasanya saya bangga menjadi warganegara Malaysia.

Saya bersyukur kerana Malaysia masih aman dan kita semua dapat hidup dengan tenang dan makmur di Malaysia.

Saya mendoakan agar Malaysia akan terus aman, makmur dan sejahtera.

Saya tetap berbangga dengan pasukan bola sepak Malaysia walaupun mereka tak masuk Piala Dunia. (kecewa dgn FAM je)

Saya bersyukur kerana saya dapat melanjutkan pelajaran hingga ketahap ini menggunakan wang negara Malaysia.

Saya juga merasakan sudah sampai masanya saya membuat Malaysia bangga dengan saya pula.

Malaysia tetap dihati.


Saya juga berdoa dan mengharapkan agar Palestin akan turut Merdeka dan sekalian rakyatnya merasakan kehidupan yang aman dan bahagia seperti kita di Malaysia.



p/s: sempena Merdeka ni, gua nak pegi menjajah negara lain lak. Short updates dari gua bleh tengok kat Twitter gua <--sila klik or kat widget twitter belah kanan blog ini.

No comments: