Thursday, October 7, 2010

Gua rajin..serius ni woii...


Harini hari gua paling rajin dalam banyak-banyak hari

Duduk bersila atas kerusi mengadap laptop atas meja

Tepi kiri kanan laptop gua ade beberapa buku yang terbukak luas

Tambah lagi dengan buku-buku bergelimpangan juga turut terbuka atas lantai

Fail-fail dan kertas conteng-conteng draf serta pensel picit juga ada berkeliaran

Nak lagi rare kiri kanan atas peha gua sekarang ni pun ada dua buku yang terbukak

Tapi dari tadi da berjam-jam gua asik ngadap youtube jer.. stop kejap update entry ni.

ye Gua rajin..serius ni woii...

6 comments:

nadiahs said...

rajin ke?
hahaha..
cam terpakse jer..
muahahah

kingrareglove said...

ko rajin habes....aku pon dok rajin youtube jgk ni...

azarsyafiq said...

nadiahs: ko jgn nak patahkan semangat aku lak..

faris: yesss..aku da agak da mmg simptom2 org yg rajen mmg camnih..huhu

nadiahs said...

okay2.. semgt2 sila pergi kat azar balik.
puhhh~~

Shidiey said...

Uiseh..wajen siut.... Aku pun wajen gak.. Utube 2 da macam nasik ngan lauk aku ari2.. hehe... Wehh...Azar..aku da smpai checkpoint ni, mana coupon nya? (Konon2 tgh cross country) xD

azarsyafiq said...

nadiah: haa camtulah..huhu..

shidiey: ko ni bajet awek2 lak komen wajen wajen instead of rajin.. bajet cute la tu..haha.. kupon sila amik dr pakcik poland..ak kasi bnyk kt die ntuk diagih2kan..huhu